FITUR 2019

Oso pozik gaude berri hau zuekin konpartitu ahal izatea:
Aurrenengo aldia da  gure ikasleek parte hartu ahal izan dutena astebetez FITUR-eko Euskadiko Stand-ean informatzaile giza. Hori dela eta, Francisco de Vitoria asko entzun da komunikabide desberdinetan.
Amaieran, adibide batzuk.

Fotos educación Vial - Bizikletaz ikasten

Orientación y brújula. Hauspoa 2017-2018

Begisare Retina 3ºB

Preparation course to could get the A2 English Degree

The FdV English Department has carried out a preparation course so that our students could get the A2 English Degree at the HEOI in Gasteiz.

The experience has been a complete success for us,not only because it exceeded our highest expectations but because, on top of that, our students were the leading stars.

BIRZIKLATZE PROIEKTUA

Gela Egonkorrako  ikasleek izugarri  lan polita sortu dute   aurten parte hartzen duten birziklatzeko proiektuan barruan. Zorionak!

Lehen saria 'Dame 1 minuto' ikus-entzunezko lehiaketako 'Ekin eta Egin' kategorían.

L@s chic@s de Doce Nubes taldeko neska-mutilek, 18 urtetik beherakoen lehen saria irabazi dute 'Dame 1 minuto' ikus-entzunezko lehiaketaren 'Ekin eta Egin' kategorian,"Nos gusta ser diferentes" laburmetraiari esker.

Eskerrak eman Teknologiako irakasleei, zein Gela Egonkor eta Zeregin Ikasketa Gelako ikasle-irakasleei beraien kolaborazioagatik.

¡Zorionak!

Dame1minuto

Osakidetzako errekurtsoen erakusketa

Pasa den ostiralean, 2018ko itsailaren 2an, Osakidetzako errekurtsoen erakustaldi bat burutu zen institutoan Osasun Larrialdietako ikasleentzat. Errekurtso hauen artean anbulantzia bariatriko bat, infekziozoentzako anbulantzia, bizi-euskarri aurreratu bat eta IMV furgoi bat eduki genituen. Erakustealdiaren aurretik, Fernando Garcia Varak, Oinarrizko Bizi Euskarriko arduraduna, hitzaldi bat eman zuen Emergentziak Osakidetzako funtzioei buruz. Eskerrik asko Fernandori eta berarekin etorri ziren teknikoei!

First Lego League Euskadi-ren prentsaurrekoa

'FDV & Doce Nubes' taldea First Lego League Euskadi-ren prentsaurrekoan izan zen Otsailaren 8an.

First Lego League

Agenda 21

DBH ko ordezkariak udal foro teknikoan parte hartzeko prest! Gasteiz hiri jasangarria helburu.

501 Legioa

Abenduaren 20an, asteazkena, 501 Legioa-ren bisita izan genuen ikastetxean.

Entrevista en Radio Vitoria con profesores y alumnos de Atención a Personas en Situación de Dependencia, Higiene Bucodental y Turismo

Visita de l@s alumn@s de 1ºDietética a los Laboratorios Municipales de Vitoria

1º Dietetica